सिनेमा बिक्री गरिएन – फिल्मी

‘चपली हाइट’लाई खरिद गर्ने लगातारको प्रयास असफल भएको छ । अन्ततः निर्माता अर्जुनकुमारले सिनेमा बिक्री नगर्ने निणर््ँय गरे । पैसामा मतैक्यता नभएपछि ‘चपली हाइट’ बेचिएन । वितरक समेत रहेका नरेन्द्र महर्जनले सिनेमाको लगानीभन्दा १५ प्रतिशत बढी रकम ४० लाखमा सिनेमा खरिद गर्ने प्रयास गरेका थिए । यदि बेचिएको भए ‘चपली हाइट’लाई लगानीमात्र होइन मुनाफा पनि हातमा पर्ने थियो । अर्जुनकुमारले ५० लाख बटमलाइन ताकेर रिलिजपछिको अदृश्य आम्दानीको जोखिम मोलेका छन् । यद्यपी, सिनेमाले लगानी उठाउनेमा कुनै शंका छैन ।
प्रदर्शन र वितरण्ँ
वितरक स्वयम नरेन्द्र महर्जन हुन् । वितरण्ँवापतको १५ लाख यिनले लिनेछन् । सिनेमा डीसीएन सर्भरसहितका ६० थिएटरमा रिलिज हु“दैछ । व्लकबस्टर ‘लुट’ रिलिज भएका हल र उस्तै शैलीमा ‘चपली हाइट’लाई रिलिज गरि“दैछ । मल्टिप्लेक्स हलले आधा दर्जन सोजहरु पहिलो साता उपलब्ध गराउने अपेÔा गरिएको छ । ‘लुट’लाई क्यूएफएक्सले चौंथो साताको विकेन्डमा अधिकतम १५ सोज दिएको थियो । वितरक महर्जन पहिलो साता मल्टिप्लेक्स सोज आधादर्जन हुने बताउ“छन् ।

गुगल स्पेस र सोसलसाइट
सिनेमा पब्लिसिटी र मार्केटिङको आधुनिक माध्यम इन्टरनेटको सर्च इन्जिन गुगलमा ‘लुट’पछि सर्वाधिक स्पेस लिने सिनेमा हो –‘चपली हाइट’ । गुगलले ० दशमलव २९ सेकेन्डमा ‘चपली हाइट’का ४८ हजार ३०० पेजहरु देखाउ“छ । ‘लुट’लाई गुगल स्पेसमा ‘चपली हाइट’ले फलो गरिरहेको छ । विद्युतीय जालो (इन्टरनेट) को साझेदारी साइटहरु युट्युव, फेसबुक र ट्वीटरमा ‘चपली हाइट’लाई सब्सक्राइव, फ्रेन्ड रिक्वेस्ट र फलो गर्नेहरु धेरै छन् । एकसातामै ट्रेलर र म्युजिक भिडियोलाई युट्युवमा हेर्नेको संख्या हजारौं पुगेको छ ।
परम्परागत पब्लिसिटी
सिनेमाको परम्परागत पब्लिसिटीका माध्यम (रेडियो, टेलिभिजन, अखबार र होर्डिङबोर्ड) यतिबेला ‘चपली हाइट’मय छन् । होर्डिङ बोर्डमा ४ लाख जति नोक्सान बेहोर्नुपरेपनि सिनेमाले त्यसलाई सजिलै रिकभर गर्नेछ । लगातारको कन्ट्रोभर्सीलाई फलो गरिरहेका अखबार, टिभी र रेडियोको प्रवाहले पनि चर्चा दिलाइरहेको छ । लोडसेडिङ र इन्टरनेटको प्रभुत्वको कारण्ँ परम्परागत मिडिया भुत्ते भैरहेको बेला ती माध्यमको पहु“चमा रहेका प्रापकस“ग पनि ‘चपली हाइट’ले गतिलैस“ग स्पेसको निर्माण्ँ गरिरहेको छ ।
रिलिजपछिको पिकअप र स्टारपावर
वितरकहरु ‘चपली हाइट’को इनिसियल विवरण्ँ आक्रामक हुने दावी गर्छन् । सिनेमालाई ‘जुवा’स“ग तुलना गर्ने हो भने त्यसको परिण्ाँम जस्तो पनि हुनसक्छ । यद्यपी, दर्शकीय मनोविज्ञान र बिक्ने कन्टेन्ट बुझेका हस्ती वितरकको अनुमान गलत नहुन सक्छ । एउटा निर्विवाद तथ्य के हो भने ‘चपली हाइट’को विकेन्डपछाडिको व्यापार यसको ‘वर्ड अफ माउथ पब्लिसिटी’मा निर्भर हुनेछ । स्वयम प्रोड्युसरले स्वीकारेको कुरा हो यो । स्टारपावरभन्दा पनि कन्टेन्टका कारण्ँ चर्चायोग्य यो सिनेमा कन्टेन्टकै कारण्ँ दर्शकलाई तान्न बाध्य हुनुपर्नेछ ।

0 प्रतिकृया:

Post a Comment